manotantens strategier

tisdag 21 september 2010

Förälskelse

Jag är kär. Banne mig.
Jag har en passionerad romans och han är vacker som en dag.
Ljuv är hans omfamning.

Om vi gifter oss blir Nyx min svärmor och vi kommer ju väldigt, väldigt bra överens sen länge så det skulle inte bli några problem.
Lite värre kanske med svärfarsan Erebos. Han är lite skum han, lite svår faktiskt... men vem vet han kanske är sjyst ändå bara man lär känna honom.

Jag skulle få tre bonus barn; Morfeus, Fobetor och Fantasos. Vackra o starka allihop även om Fobetor som är något av familjens svarta får kan vara rätt så besvärlig ibland. Brås på sin farfar, tror jag.

Men det blir nog inget bröllop. Han har så många andra, är inte monogam ett dugg den där. Dejtar hej vilt och har älskare och älskarinnor i varje hörn och i varje vrå.
Och inte gör det mig nåt. Ett äktenskap med honom skulle leda i fördärvet.
En fritt kärleksförhållande är definitivt att föredra...

3 kommentarer:

Irene sa...

Jasså du gillar Hypnos. Spännande härstamning...
Jag håller mig till Dionysos.

Unknown sa...

Japp, he's my man, trots incestuös härstamning o allt.
Men jag måste erkänna att jag dejtar din kille också ibland, fin han med. Vild o vacker.
Har minst lika spännande ursprung; född ur sin ständigt otrogne farsas lår...

Anonym sa...

ha, I am going to test my thought, your post get me some good ideas, it's really awesome, thanks.

- Norman

 
web statistics