manotantens strategier

onsdag 16 juni 2010

Ägd

Så har jag då återigen postat några av de inlägg som jag inte postade förut när jag skrev dem.
För att de inte blev klara, för att det var svamligt och inte verkade vara något som behövdes i etern, för att jag inte var postningbenägen...
Nu, idag; ledig från jobbet och färdiglegad på filten i gräset så blev jag tydligen det... inte klar kanske men postningsbenägen.
Vad eller vem som bossar över såna benägenheter är dock oklart. Men inte är det jagsjälvet i alla fall.
Nej, i det avseendet är man bara så ägd...

6 kommentarer:

L8 sa...

gillar när du är postningsbenägen.

Isabella sa...

Jag också! Och jag känner igen det där inverterade läget!

Unknown sa...

=) tack... men visst är det konstigt att man inte rår på det själv... jag kan inte på något sätt övertala mig själv att skriva o publicera nåt om inte benägenheten finns där...
o tvärt om gäller ju också... har svåårt att stoppa mig själv många benägenhetsgånger och postar en massa trams o flams och t o m grejer som verkligen inte borde läggas ut... brukar få censurera efteråt ibland
ingen kontroll

Unknown sa...

det inverterade läget är extremt enerverande

Irene sa...

Bra att passa på att skriva när orden kommer av sig själv..

Unknown sa...

ja, man har inget val... som sagt inte mycket man chefar över själv här i livet egentligen

 
web statistics