manotantens strategier

torsdag 1 oktober 2009

Men va f...

...aan ÄR det som gör honom så ATTRAKTIV???

Han är gudabenådad skådis och så men... de där ögona, de där ögona

Från pojkaktigheten i t ex
Arizona Dream

via nånslags

ängla-androgynitet


gypsy-sensualitet
(The Man Who Cried)


native-darkness
(The Brave)


och bohemian-sex


till en snart femtioårig... enigma, baske mig!


OCH...

...jamen-jag-me-he-he-nar-va-ha-fa-ha-ha-siken-ÄR-de-här-för-fucking-bild???
Nästan kriminellt vacker.

Vanessa Paradis är onehellofaluckybitch!!!



Så, nu har vi klarat av det där dårå för ett tag. Skyller allt på Rosa och SysterÅ...
Men som sagt, jag vet INGEN; varken kvinna eller man som dissar Johnny Depp!

Måste se From Hell... har inte sett den...
och The Rum Diary snart
och Alice in Wonderland kanske...

6 kommentarer:

Syster Å sa...

Det var en kavalkad som hette duga det. Ojojoj..

Syster Å sa...

Nu ska en likaså lite rödvinslullig (och kaffekonjak o kanelchokladmandel-mätt..)o förkylningskraftlös syster oxå gå o lägga sig..

Kajsa sa...

Ha ha du är rolig du. Men jag skulle också vilja ha honom ett par dar för mig själv asså.....

Unknown sa...

jaaa, oj oj oj va han e... vet inte VAD han e egentligen... oemotsåndlig på nåt skumt sätt
ett par dar me honom... kanske det ja
kaffe o konjak är oemotståndligt det me... länge sen jag drack det... får bli snart

RosaGrep sa...

Karisma eller "det" som det så poplärt uttrycks. Sedan vad "det" är blev man ju inte klokare på.

Unknown sa...

nej det där "det" är ett mysterium... väldigt esoteriskt det...

 
web statistics