manotantens strategier

söndag 13 september 2009

Obruklig

blury, blury

Nej, Jenny (o ni andra) det blev inget fyllebloggande i fredags natt, inte ens på morgonen...

Det var jag aaalldeles för "obruklig" o blury för... hade nog inte hittat tangenterna och vinglat cykel igen där i urskogen... så pass att inte ens jag själv skulle förstått vad min regredierade hjärna trampat fram... eller tillbaks.

Så tur är det... för mig o för er... att man blir lite trött ibland!

Men nu har jag rensat bland gamla utkast och fixat och lagt till, mest tagit bort och ratat (saker som kunde skada ens "karriär" o ynkliga sociala liv) men också postat en del sly trots allt dårå;

där nere, ni får scrolla lite isf...

Och man kan ju undra -nu igen då- vad det är som gööör att man skickar ut saker i etern... saker som man inte ens hade talat med vänner om, saker ibland som man knappt vill kännas vid... jag menar... varför skickar man ut såna saker?

Men sjumilakliv har skickat ut en bra sak, eller hur? I'm in too...



Inga kommentarer:

 
web statistics