manotantens strategier

tisdag 24 november 2009

Förbud, förbud




Jag har egentligen lovat mig själv att; innan jag skrivit och fått justerade.... och godkända och underskrivna och ivägskickade till revisorerna, alla de (nu fyra) protokoll för ridklubbens styrelse som jag ligger efter med pga en mängd olika orsaker (som t ex icke närvarande justeringsmän osv MEN också till stor del ja, till största del min egen prioriterings-oförmåga)... ja, innan jag gjort det så fåååår jag inte blogga eller läsa och kommentera andras bloggar eller... ja, fram för allt INTE "hänga" på fb... för det är när de meddelandena ploppar upp i nedre kanten eller som mail-plingar (när jag sitter o är så duktig med protokollen;)... ja, det är då min oförmåga att prioritera visar sig som mest av någon anledning som jag inte vill gräva i nåt djupare just nu men tänkte att om jag bara skriver EEN enda mening så är det väl okej för det kan ju inte ens räknas som ett inlägg eller en kommentar på fb heller, eller hur?
Och så blundar jag och lägger in den bild som kommer upp helt slumpmässigt... det kan ju inte heller räknas då.
a
Oj, nu vart det ju två meningar... eller ja, tre nu.
a
Fyra t o m för jag vet ju egentligen att förbud inte ALLS fungerar när det gäller mig... jag blir ju bara obstinat då och skriver en mening till... bara därför!
a
HA!!!
a
Mig kan jag inte lura!
a
Så det så!!!
a

2 kommentarer:

Blipp sa...

Vi, dina läsare, är så glada över din oförmåga att lura dig själv, i den riktningen iallafall, skriver en som vet vad självmanipulation kan leda till. Helt underbara saker....som en bal...

Unknown sa...

en bal... på slottet?
ja, leve självmanipulationen!

 
web statistics