manotantens strategier

söndag 26 april 2009

Pärlor för svin?


Utanför mitt "favorit-fik" Statoil stod en släpkärra full med glädjeframkallande frukt o grönt. Gubbarna som körde hade hämtat härligheten från en matvaru-affär på Lidingö som annars hade slängt alltihop...
Nu skulle vildsvinen, som håller till runt Svanberga, få fin-middag...
Hmm, jag anser mig vara djurvän men vilda grisar i våra rid-skogar är jag lite skraj för faktiskt och tycker inte de behöver så fin mat...

********************************************************

Nu har jag fyllt på med bilder från stallmötet och uteritten förra lördagen
Klicka på länken eller scrolla ner till 19 april

2 kommentarer:

Irene sa...

Vem blir inte glad över alla fina frukter o färger!

Har ändrat lite, kanske det går lättare att kommentera nu.

Unknown sa...

Ja nu funkade de, tror jag...

 
web statistics