manotantens strategier

lördag 20 juni 2009

Uteritt-midsommar





















Midsommarafton red vi "Bernhardssonrundan"... hade lagt in fler bilder men de försvann och/eller konstrade sig när jag skulle skriva korta bildtexter... och lika bra var väl det för det blev lite väl många bilder iaf...
Mano var på sitt bästa humör o jag tog en bild när vi galopperade på Hårnackavägen...
Att rida med helt långa tyglar, enhandsfatting och fota samtidigt hade INTE funkat i våras när Mano var vild o galen...

3 kommentarer:

Irene sa...

Härliga bilder. Tänk att få ha en egen häst o bara sticka ut en stund på hästryggen, vad bra vi har det!

Rosa Grep sa...

Gillar verkligen galoppfotot, Manen ser så härlig ut.

Stackars Cixi-skruttan ser ju ut som om hon knarkat!

Unknown sa...

Ja, vi har det verkligen bra... allvarligt talat så skulle jag inte vara den jag är idag... om jag inte hade hästen...

Tanterna o Lukas håller ihop rätt mycket nu i hagen och viftar flugor åt varann... såg så söta o såta ut där de stod när vi släppte ut våra...

 
web statistics