manotantens strategier

söndag 22 mars 2009

I vårkligheten

Jag gillar "vårkligen" spring-time nu för tiden... men det har inte alltid varit så...
Förr blev jag alltid deprimerad av alla kraven, allas nya nipper-tippiga vårkläder och deras jävla fräscha look och den där solen som förstörde den ingrodda mysigheten i odammade soffkuddar och randiga fönster. Alla måsten, alla drömmar...
Så var det förr, nu har jag ju med åren blivit en ännu större expert på att vårkligen unna mig själv (o andra) att bara njuuuta och att säga nej till "överjags-terroristerna".

Hoppas o tror jag iaf... i vårkligheten kanske hon snart sticker upp sitt ilskna face... vår-ragatan... nej, hujeda mig

3 kommentarer:

Irene sa...

Du har kommit långt!

Anonym sa...

Tack, ja jag har nog "levlat" en del på den punkten...

Rosa Grep sa...

Längta! Kilometer efter kilometer med barmark!

 
web statistics