manotantens strategier

måndag 2 mars 2009

Lena är...

jagblommar-Maria hade ett riktigt roligt ego tips... Man googlar sitt eget namn och ordet är och ser vad som dyker upp...

De fem första för mitt namn:
Lena är Stockholms populäraste läkare... (det vore nåt, då var jag nog inte lika fattig)
Lena är Kalmars glamdrottning... (hur hinner jag med allt?)
Lena är sugen på mer jubel... (som om läkare och glamdrottning inte var nog)
Lena är reumatiker-men också alkoholist och tablettmissbrukare... (sorgligt)
Lena är här...(ja, det får man hoppas)

Testade också med orden har, ska och vill... Lena vill inte jobba idag och Lena vill ha rast... mycket sånt blev det.
Man kan ju undra om jag inte har något annat att göra en måndagmorgon... det har jag vill jag lova!

1 kommentar:

Irene sa...

Ha, ha vad kul! Ska jag med prova.

 
web statistics