manotantens strategier

fredag 3 juli 2009

Diverse... ni vet


Får ingenting vettigt gjort!

Nu sitter jag vid datorn även dagtid medan tvätten ruttnar i maskinerna och bävrarna (de som fötts ur damm o kvalster) långsamt evolverar till erecta varelser som sluter sig i grupper, stammar, börjar använda redskap, bildar civilisationer, "uppfinner" elden o hjulet, målar i grottorna... hela evolutionen fram till "dammbävern sapiens" som jag befarar kommer att anfalla mig när som helst med högteknologiska vapen... eller kemiska.

Så diverse tidigare påbörjade... ni vet... är nu postade

En varning dock... tror det är värmen... skyller på den... men det är lite tantsnusk här... Varje tantblogg ska ju ha minst ett sånt inlägg, har jag förstått, ett inlägg med för jävligt snyhyhygga uhuhunga hunks...

och här går vi dominatrix och bitterfitta på samma gång...

här försöker vi vara litterääära i värmen, hujeda mig...

men här är vi snälla med vackra bilder från en strand.


2 kommentarer:

Irene sa...

Jag ska bekänna en sak. Skall besöka Falsterbo ons-lör. Jag borde va "sveriges lyckligaste". Är jag inte. Ska sova i förtält+husvagn, 8 pers. BLÄ. Bajamajor, äckliga duschar, svårt att sova. Kallt om natten. Disco kommer att sakna mig.INGEN DATOR PÅ FLERA DAR!!!! Jag är ju gift med min dator. Vill inte. Bortskämd kärring????

mano sa...

va ingen dator på flera dar!!!
nä det är nog bäst du stannar hemma...

skämt åsido; önskar dig en riktigt trevlig o intressant falsterbo vistelse!!!

 
web statistics