manotantens strategier

lördag 18 juli 2009

Men egentligen...

... så var ju förra inlägget, det om sommarvåndorna här nedanför, alldeles för negativt!!!


För egentligen ÄR jag ju en jävel på att ta saker och ting med ro...
ibland alldeles för mycket med ro, men ändå...



Och egentligen har jag en massa bilder på gräs o vatten o böcker o kaffe o kakor o hästar i hagar o alldeles, alldeles sommarsemestriga underbarheter men just nu är inte kameran laddad... man får ta saker som de kommer...

Japp, egentligen är jag en jävel på att ta saker som de kommer... jag utför ingen bondage på min diem jag...


Och jag har fixat till o postat gamla inläggs-embryon också:
Raggare o knuttar och lite psyk o fnyk... som legat ett tag och kanske egentligen borde legat kvar; men nu är de ute iaf...

Inga kommentarer:

 
web statistics