manotantens strategier

fredag 31 juli 2009

vaffödå

Nä, nu har jag säkert ett 10-15 utkast här som jag aldrig hinner eller orkar skriva färdigt... undrar varför jag börjar på en del... och varför vissa blir färdiga... och postade... och varför jag sparar dem som inte blir det... och varför jag ändå redigerar vissa till sist???

Många undringar - inga svar...

Men precis härunder möter jag hästsjälar mitt i natten och längre ner finns tre larstrubadurer...

Och så har några en riktigt dålig dag på jobbet.

Nu ska jag ut på sjön...

3 kommentarer:

Irene sa...

Låter underbart att åka på sjön!

Rosa Grep sa...

Jag gör samma som du fast jag skriver dem bara i huvudet, sedan känns de inaktuella så då känns ddet inte värt det...

Men jag kan inte glömma bort dem (låter som någon gammal kärlek...).

Unknown sa...

Ja, det är härligt på sjön!!!

Lite "sjukt" är det ju när man nästan dagligen tänker att: hmmm, DET HÄR ska jag blohohogga om...
Kanske tur att man inte skriver allt som fladdrar omkring "in da braino" då skulle man nog bli sedd som ännu mer weirdo...

 
web statistics